Regidores i regidors

  • Equip de govern

    Equip Vivim MIeres 2023

     


    Núria Martinez
    : Alcaldia

    Núria Ullé: Regidoria de Territori

    Alba Massanas: Regidoria de Governança

    Anna Jiménez: Regidoria de Territori

    Rosa Parellada: Regidoria de Persones

    Jordi Montfort: Regidoria de Persones

    Magda Casellas: Regidoria de Persones

     

    Equip de Treball de Vivim Mieres:
    Anna Madriles, Jordi Rojas, Mariona Aragay, Tania González, Mariona Pérez, Prem Puig

     

     

  • Agenda pública de l'equip de govern
  • Àrees de treball

    Les tasques municipals que aborda l’equip de govern, estan organitzades en tres grans comissions, seguint el programa electoral de Vivim Mieres. Aquestes comissions estan formades pels regidors i la resta de membres de la candidatura Vivim Mieres.

    1. Comissió de Les Persones  
    Correu de contacte: persones@mieres.cat
    Equip de treball: Rosa Parellada (regidora), Jordi Montfort (regidor), Magda Casellas (regidora), Anna Madriles

    Inclou el treball per a la gent gran, els joves i els infants; les associacions i col·lectius, festes, esports, salut i la gestió comunitària.

    2. Comissió de Governança  
    Correus de contacte: alcaldia@mieres.cat  /  comunicacio@mieres.cat
    Equip de treball: Núria Martínez (alcaldessa), Alba Massanas (regidora), Jordi Rojas, Mariona Aragay

    Governança: Inclou la gestió pública i transparència, govern local, compromís amb el país, turisme, pressupostos i tributs, relacions exteriors, dinamització econòmica i promoció de l’ocupació, i economia social i ambiental.

    Comunicació: Inclou la comunicació, noves tecnologies i participació

    3. Comissió de Territori  
    Correus de contacte: territori@mieres.cat  /  urbanisme@mieres.cat
    Equip de treball: Núria Ullé (regidora), Anna Jiménez (regidora), Tània González, Prem Puig

    Urbanisme: Inclou l’urbanisme, habitatge, mobilitat, infraestructures, patrimoni i paisatge.

    Territori: Inclou l’energia, cicle de l’aigua, residus, manteniment de parcs, jardins i fonts, i salut ambiental.

  • Codi ètic
  • Retribucions dels càrrecs electes

    DECLARACIÓ RESPONSABLE RETRIBUCIONS CÀRRECS ELECTES

    Antecedents

    El Decret 69/2008, d’1 d’abril, regula el sistema de compensacions econòmiques a favor dels ajuntaments perquè abonin retribucions a determinats càrrecs electes locals.

    En data 21 d’abril de 2022, s’ha publicat en el DOGC la Resolució PRE/1070/2022, de 4 d’abril, per la qual s’obre la convocatòria per atorgar compensacions econòmiques a favor dels ajuntaments perquè abonin retribucions a determinats càrrecs electes locals, per a l’exercici 2022.

     

    Retribucions càrrecs electes

    L’Ajuntament de Mieres s’ha acollit a la convocatòria de concessió de compensacions econòmiques a favor dels ajuntaments perquè abonin retribucions a determinats càrrecs electes locals per a l’exercici 2022.

    S’informa que la persona electa beneficiària d’aquesta compensació, serà l’Alcalde de la Corporació, senyor Enric Domènech i Mallarach, que exerceix el seu càrrec amb règim de dedicació parcial del 75% de jornada, durant els dotze mesos de l’any 2022, per un import anual de 9.299,07 euros.

    Podeu consultar la nòmina de l’alcalde al següent document. (nòmina).

    Aquests acords han estat ratificats pel ple de la corporació per unanimitat i s’han comunitat al Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya.

     

    Signa l’alcalde president,
    Enric Domènech i Mallarach