Regidores i regidors

  • Equip de govern

    Equip Vivim MIeres 2023

     


    Núria Martínez
    : Alcaldia

    Alba Massanas: Regidoria de Governança

    Anna Jiménez: Regidoria de Territori

    Rosa Parellada: Regidoria de Persones

    Anna Madriles: Regidoria de Persones

    Magda Casellas: Regidoria de Persones

    Jordi Rojas: Regidoria de Comunicació

     

    Equip de Treball de Vivim Mieres:
    Mariona Pérez, Prem Puig, Mariona Aragay

     

     

  • Agenda pública de l'equip de govern
  • Àrees de treball

    Les tasques municipals que aborda l’equip de govern, estan organitzades en tres grans comissions, seguint el programa electoral de Vivim Mieres. Aquestes comissions estan formades pels regidors i la resta de membres de la candidatura Vivim Mieres.

    1. Comissió de Les Persones  
    Correu de contacte: persones@mieres.cat
    Equip de treball: Rosa Parellada (regidora), Anna Madriles (regidora) i Magda Casellas (regidora).

    Inclou el treball per a la gent gran, els joves i els infants; les associacions i col·lectius, festes, esports, salut i la gestió comunitària.

    2. Comissió de Governança  
    Correus de contacte: alcaldia@mieres.cat  /  comunicacio@mieres.cat
    Equip de treball: Núria Martínez (alcaldessa), Alba Massanas (regidora).

    Inclou la gestió pública i transparència, govern local, compromís amb el país, turisme, pressupostos i tributs, relacions exteriors, dinamització econòmica i promoció de l’ocupació, economia social i ambiental i participació.

    3. Comissió de Comunicació 

    Correu de contacte: comunicacio@mieres.cat

    Equip de treball: Jordi Rojas (regidor), Mariona Aragay

    Inclou la comunicació i noves tecnologies.

     

    4. Comissió de Territori  
    Correus de contacte: territori@mieres.cat  /  urbanisme@mieres.cat
    Equip de treball: Anna Jiménez (regidora), Prem Puig

    Urbanisme: Inclou l’urbanisme, habitatge, mobilitat, infraestructures, patrimoni i paisatge.

    Territori: Inclou l’energia, cicle de l’aigua, residus, manteniment de parcs, jardins i fonts, i salut ambiental.

  • Codi ètic
  • Retribucions dels càrrecs electes

    DECLARACIÓ RESPONSABLE RETRIBUCIONS CÀRRECS ELECTES

    Antecedents

    El Decret 69/2008, d’1 d’abril, regula el sistema de compensacions econòmiques a favor dels ajuntaments perquè abonin retribucions a determinats càrrecs electes locals.

     

    Retribucions càrrecs electes

    L’Ajuntament de Mieres s’ha acollit a la convocatòria de concessió de compensacions econòmiques a favor dels ajuntaments perquè abonin retribucions a determinats càrrecs electes locals des de l’any 2022.

    S’informa que la persona electa beneficiària d’aquesta compensació, serà l’Alcaldessa de la Corporació, la senyora Núria Martínez Jiménez, que exerceix el seu càrrec amb règim de dedicació parcial del 75% de jornada, durant els dotze mesos de l’any, per un import anual de 10.247,64 euros.

    Aquests acords han estat ratificats pel ple de la corporació per unanimitat i s’han comunicat al Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya.

     

    Signa l’alcaldessa,
    Núria Martínez Jiménez