Recomanacions revetlla de Sant Joan

Dimarts celebrarem la tradicional revetlla de Sant Joan i, a part de les activitats anunciades, sabeu que és una nit especialment sensible per l’encesa de fogueres i per la proliferació de material pirotècnic.

Cal, per tant, molta prudència per poder gaudir de la festa sense posar en risc ni la nostra seguretat personal ni la seguretat de l’entorn. Alhora, cal tenir en compte que la nostra diversió també té afectacions a persones sensibles al soroll o al foc i als animals de companyia. Per tot això, us demanem la màxima prudència i consideració. Podem divertir-nos i, alhora, mantenir el respecte pels altres i per la natura.

La Generalitat de Catalunya ha editat un conjunt de material i d’informació per a ajudar a fer, d’aquesta celebració, una festa més segura i inclusiva.

Podeu consultar totes les recomanacions en aquest enllaç

En el cas de Mieres, a més, caldrà tenir en compte les afectacions de mobilitat que començaran dimarts 23 a les 3 de la tarda.

  • Sisplau, deixeu lliure el carrer del Curreró  al davant  de l’Ajuntament i  el Pàrquing. L’aparcament hauria d’estar lliure fins al migdia de dimecres per a poder netejar bé les restes de la foguera i dels petards.
  • Si podeu, eviteu llençar voluminosos en les hores prèvies i durant l’encesa de la foguera.
  • Recordeu que a les 7 de la tarda tenim una cita a la porta de l’Escola. Sortirà la bicicletada per anar a buscar la Flama del Canigó al Torn i dur-la fina a Mieres.

Molt bona revetlla!!!